Strani

sreda, 1. oktober 2008

Kako stlačiti dežnik v šolsko omarico

Kako stlačiti dežnik v šolsko omarico? Hmm... obstaja ogromno načinov.


Vse se je zacelo letos, ko smo tretjesolcki na GimBu fasal nove omarice, ki so prav bedne, beri majhne. Na zalost niso taksne kot smo pricakovali in sicer v ameriskem stilu. Se pravi da so dovolj prostorne, da se lahko vanjo tudi skrijes, če je nuja in kar pa meni zelo veliko pomeni, da lahko po povsem normalnem, humanem in preprostem postopku postavim svoj dezni scit v sveto omarico oz. locker, kakor jim recejo slabo hrano jedoce kreature z zahoda. Ze ko sem te omarice uzrl, me je presel strah, kajti zbal sem se, da bo deznik prevelik in ne bo mogel biti zadegan vanje. In glej ga zlomka, naslednji dan je lilo kot mačke in psi, zategadelj sem bil primoran vzeti deznik s seboj. Zjutraj sem razmisljal, ali bi vzel prenosno marelo ali ne. Kapaciteta iz oblakov izlite vode je bila kakopak enormna, kar me je prisililo vzeti deznik normalne velikosti. Arghh... kok je men bet u lajfu... sploh se ne zavedam, da bi moral pisati kako stlaciti marelo v lokerje in ne pa o tem kako in zakaj je do tega prislo, ololol.


Torej kako je vprasanje. Hja, odgovor pa le ni tako preprost. Sam sem se kar posteno spotil, preden sem nasel odgovor. Najprej sem probaval, da bi jo vtaknil pod kaksnim kotom, saj se je že na uc videlo, da tako ne bo sla v omarico. Torej tu je ze prvi nasvet: probaj pod kotom. Preteklo je se kar nekaj casa, preden mi je kapnilo, da bi jo lahko tudi obesil. In sicer na neko policko, ki je tam popolnoma brez razloga. Prostor nad njo je namrec premajhen, da bi tja karkoli vtaknil, mogoce kaksen zvezek ali dva. Slednja zamisel je fenomenalna, idealna, kakor hočete, saj ne zavzame volumna omarice. Pac samo visi takoj za vrati in ne moti ostale vsebine. Tako da toplo priporocam obesanje marele na to poličko. Meni je vsec.


Sem se pa tudi domislil se necesa, kar bi mi lahko prineslo tudi nekaj dobicka. Kapnilo mi je, da bi lahko lokerje oddajal za denarce. Tarifa pa bi lahko znasala okoli 1 evro na mesec. O tem ali je to prevec ali ne, ne mislim diskutirati. Ker veliko kreatur potrebuje take reci, lahko ceno se dvignem in to brez problema [zloben smeh]. V omarico lahko naselim par ali dva osebkov, ki si lepo pravicno razdelijo stroske enega evra, jaz pa veselo stopicam po svetu z zvenketom v zepih.

Ni komentarjev: